Greek English
TPL_GK_LANG_IS_LOADING
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide1gk-is-183.jpglink
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide4gk-is-183.jpglink
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide7gk-is-183.jpglink
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide8gk-is-183.jpglink
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide2gk-is-183.jpglink
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide5gk-is-183.jpglink
http://www.dimotikodamasiou.gr/modules/mod_image_show_gk4/cache/slide6gk-is-183.jpglink

«Άρωμα» γυναίκας είχε η καλοκαιρινή γιορτή για την λήξη της σχολικής χρονιάς. Σκορπίζοντας γέλιο, κέφι και συγκίνηση οι μαθητές με την καθοδήγηση της εκπ/κού Μουσικής κ Κοζιού και της εκπ/κού Φυς.Αγωγής κ. Κολοβού, εντυπωσίασαν με τις ικανότητες τους. Τα σκηνικά δημιουργήθηκαν με την βοήθεια της εκπ/κού Αγγλικής Γλώσσας κ. Νατσιούλη ενώ όλοι οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν για την επιτυχία της εκδήλωσης.
Πρόγραμμα της σχ. γιορτής είχε ως εξής:
1.Εισαγωγή : Η ιστορία είναι γένους θηλυκού
2.Μια μέρα της Μαίρης Παναγιωταρά - Α & Β τάξεις παντομίμα
3.Αθάνατη Ελληνίδα μάνα - Σκετς Γ τάξης
4.Χορός Παραδοσιακός - έχε Γειά Παναγία - Α & Β & Γ & Δ τάξεις
5.Η θεία
6.Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας - Α & Β & Γ & Δ τάξεις απ το Σικάγο - Σκετς της Δ τάξης
7.Αναφορά στο ρόλο της γυναίκας σε διάφορες περιόδους
8.Λυσιστράτη - θεατρικό της Ε και Στ τάξεις.
Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων πάντα δίπλα μας σε εκδήλωση πρόσφερε αναμνηστικά δώρα και αποχαιρέτησε τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης αλλά και αναμνηστικές πλακέτες στους εκπαιδευτικούς κ. Απόστολο Καραδήμο και κ. Ανδρέα Πατσίκα ευχαριστώντας τους για την εξαετή προσφορά τους καθώς από την επόμενη χρονιά δεν θα είναι στο σχολείο μας.
Ο διευθυντής κ. Λέτσιος απέδωσε τ α εύσημα σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Τυρνάβου κ. Σαρχώσης

Η ζωγράφος-δικηγόρος κ.Ολυμπία Ματράκη ήταν η καλεσμένη μας, που βιωματικά, βοήθησε τους μαθητές μας να δουν τον κόσμο των χρωμάτων μέσα από τα δικά της μάτια.Ποια όμως είναι η καλεσμένη μας.....!

Η κ.Ολύμπια Ματράκη, γεννήθηκε στη Λάρισα, όπου ζει και εργάζεται. Είναι δικηγόρος και παράλληλα ασχολείται επαγγελματικά με τη ζωγραφική. Το έργο της απεικονίζει αποκλειστικά το γυναικείο πρόσωπο αποδιδόμενο με το δικό της ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο τρόπο. Έχει πραγματοποιήσει έντεκα ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε δυο ομαδικές. Τα έργα της κοσμούν ιδιωτικές συλλογές τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες της Ευρώπης, όπως Σκωτία, Δανία, Ιρλανδία, Γερμανία, Ελβετία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Γαλλία και Ισπανία.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 Η κ. Ολυμπία Ματράκη μετα την παρουσίαση του έργου της στο σχολείο μας έστειλε το παρακάτω e-mail:

Με μεγάλη χαρά βρέθηκα σήμερα (06/04/2017) στο πολύχρωμο, υπέροχο «κόσμημα» Δημοτικό Σχολείο Δαμασίου, τόπου καταγωγής μου, το οποίο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το πατρογονικό μου σπίτι και στην αυλή του οποίου, ως παιδί, έπαιζα, θυμάμαι, κάθε σαββατοκύριακο…

Συμμετείχα με φοβερή διάθεση στο ευφάνταστο project “Βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός ζωγράφου” της αξιόλογης ομάδας εκπαιδευτικών του σχολείου , όπου μιλήσαμε για τα χρώματα και τους συνδυασμούς τους και δημιουργήσαμε υπέροχα σχέδια σε ακουαρέλες και καμβάδες. Η υποδοχή των παιδιών-μαθητών ήταν κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης, η προετοιμασία των δασκάλων κάτι παραπάνω από άρτια και η δική μου συγκίνηση απίστευτη! Ευχαριστώ πάρα πολύ τον Κο Διευθυντή του Σχολείου κ. Γρηγόριο Λέτσιο καθώς και έναν προς έναν όλους τους αξιόλογους εκπαιδευτικούς για την τιμή που μου έκαναν να με καλέσουν να συμμετάσχω σ’ αυτή την δράση, για την τόσο προσεγμένη από όλες τις απόψεις διοργάνωση και τους θαυμάζω για τον ζήλο που επιδεικνύουν στο εκπαιδευτικό κομμάτι, για την όρεξη και το μεράκι τους.

Ευχαριστώ φυσικά και όλα τα παιδιά που με τόση όρεξη και ταλέντο ανταπεξήλθαν στην ιδέα μας και τους υπόσχομαι να το επαναλάβουμε!

Και κάτι που δεν ήξερα…. Με τα παιδιά, γίνεσαι κι εσύ πάντα παιδί…

Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου 2017 10:34

ΓΙΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Με ομιλία του εκπαιδευτικού της Ε΄ τάξης κ. Ν. Γεωργάκη άρχισε ο εορτασμός για την επέτειο της 25ης Μαρτίου και έφτασε στο αποκορύφωμα της με τα θεατρικά, τους χορούς και τα τραγούδια από την χορωδία συνοδεία της εκπ/κού της μουσικής κ. Κοζιού

 Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Νερού, οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δαμασίου, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν για τη σωστή χρήση και διαχείριση του πολύτιμου αυτού αγαθού, συστατικό απαραίτητο για την ύπαρξη της ζωής, από τον Δ/ντή της Δ.Ε.Υ.Α. Τυρνάβου κ. Τσαγκαράκο Σταύρο.
Ο κ. Τσαγκαράκος με την εμπεριστατωμένη παρουσίασή του έμαθε στους μαθητές πώς να παίξουν σωστά το ρόλο τους και να γίνουν «Έξυπνοι χρήστες» του νερού και να κάνουν σωστή και σοφή διαχείριση του νερού.
«ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ, ΜΗΝ ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΑΣ ΑΔΙΚΑ»

Μία ενδιαφέρουσα παρουσίαση είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι μαθητές των Δ΄, Ε', και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Δαμασίου, από την Κοινωνιολόγο Διονυσία Τριπολίτου, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνάς της με θέμα: <Κοινωνική και σχολική επιθετικότητα και διαδικτυακά παιχνίδια>.
Ο στόχος της παρουσίασης ήταν να αντιληφθούν οι μαθητές τους παράγοντες, που συνδέονται με τις αντιλήψεις επιθετικότητας, σε σχέση με τη χρήση των διαδικτυακών παιχνιδιών και την ποιότητα κοινωνικών αλληλεπιδράσεων μαθητών δημοτικού σχολείου. Η ενασχόληση των παιδιών με τα βιντεοπαιχνίδια έχει προβληματίσει γονείς και εκπαιδευτικούς, αναφορικά με τη διαφοροποίηση των συμπεριφορών τους, τόσο στην επικοινωνία όσο και στη μαθησιακή τους απόδοση. Τα ερευνητικά ερωτήματα επιχειρούν: α) να μελετήσουν τις διαφοροποιήσεις του φύλου και της ηλικίας των παιδιών σε σχέση με τη συχνότητα, την ώρα χρήσης και τις κατηγορίες των βιντεοπαιχνιδιών, β) να εξετάσουν αν η γενική και ειδική χρήση των βιντεοπαιχνιδιών και ειδικότερα των παιχνιδιών πολλαπλών ρόλων συνδέεται με την αυτοεκτίμηση, τις διαπροσωπικές σχέσεις, τα κίνητρα και τις πεποιθήσεις για την επιθετικότητα και γ) να διερευνήσουν αν οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την κατάχρηση των βιντεοπαιχνιδιών από τους μαθητές. Τα αποτελέσματα προέκυψαν από τα ερωτηματολόγια 13 δασκάλων και 167 μαθητών/τριών Ε' και ΣΤ΄ τάξης, 4 Δημοτικών Σχολείων του Νομού Λάρισας. Η μεθοδολογική προσέγγιση συλλογής δεδομένων είναι η ποσοτική, ενώ για την ανάλυση χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική και η συσχετική μέθοδος με τη χρήση του SPSS. Σημαντικό εύρημα εντοπίζεται σε διαφοροποιήσεις του φύλου και της ηλικίας ως προς τις ώρες χρήσης των βιντεοπαιχνιδιών σε συσχέτιση με τα κίνητρα, τις κατηγορίες παιχνιδιών και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Οι πεποιθήσεις για την επιθετικότητα συσχετίζονται με τη διακοπή ή το χάσιμο επιπέδου ενός παιχνιδιού. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς την κατάχρηση των βιντεοπαιχνιδιών δείχνουν ότι τα αγόρια είναι σε μέτριο βαθμό ευερέθιστα, παρουσιάζουν μείωση της μαθησιακής απόδοσης, αύξηση της επιθετικότητας και της συναισθηματικής εμπλοκής, ενώ τα κορίτσια σε λιγότερο βαθμό. Λέξεις κλειδιά: επιθετικότητα, βία, διαδικτυακά παιχνίδια, κίνητρα, σχολικό περιβάλλον.

Πέμπτη, 12 Οκτωβρίου 2017 10:24

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ 2017

 Γέλια,χορός, παιχνίδια, καρναβαλιστές και άφθονο φαγητό ήταν το σημερινό σκηνικό που στήθηκε στην αυλή του σχολείου και το γλέντι άρχισε από νωρίς. Παρόν και ο Σύλλογος Γονέων πάντα έτοιμος να συνεισφέρει «φορώντας» πάντα την πιο καλή του διάθεση. Άλλωστε γνωρίζουν καλά από γλέντια και χορούς στο Δαμάσι

Σελίδα 1 από 12